Min poniplutt (:

Godmorgon. Hemsk natt inatt, jag hade ont i halsen & jag var uppe och drak var tredje kvart och varmt var det också :(
Tillslut gick jag och la mig i soffan, för det var svalt och sjönt där, jag sov max tre timmar på hela natten :o

Igår tog pappa in Kajsa från hagen, det var lite kul. Pappa sa att han hålt fram grimman och kajsa bara stack ner nosen i den och så spände han fast den, han sa också att Kajsa nog trodde att han var en liten nybörjare och att hon försökte vara snäll. HAhaha, det var lite gulligt när pappa kommer gåändes runt hörnet typ tre meter från Kajsa :) <3
Igår kväll mockade jag hela Kajsas hage, gud vad ponin bajjar! *pust*
Sen såg jag att jag kanske borde byta ut vattnet i hinken i hagen, hon hade bajsat i den :o
Äckel päckel, det var massor med grodyngel i den. USH. Men nu är det rent & fint. :)
Sen hängde jag upp en vatten hink i boxen, så att hon kan välja var hon ska dricka eller blöta ner höt. Haha :)<3
Idag ska jag rida lite på slotten/stubb-åkern och på ridbanan tror jag ;p <3



Min familj är braig. Jag älskar min familj!

Hahahahahah, visst är vi i familjen söta? :D <3


// - Hannah&Kajsa

Kommentarer
Postat av: Tilde jag på bdb :D

Söötaa <33 :D,

2009-09-06 @ 10:07:04
Postat av: Ida

Fin blogg och söta bilder :D <3

2009-09-06 @ 15:51:55
URL: http://bloodyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0