Kebnekajsa - den vackraste

Idag så åkte jag&mamma till Hööks/Horze. Vi köpte 4-pack gråa benlidor, ett inne täcke - röd, ett regntäcke - grön aktigt, en reflex sak till varje ben, bakbenskygg - svart. Det var nog det vi köpte till Kajsa. På väg hem köpte vi sushi och åt det som lunch på ensta, mys. När vi kom till ensta träffade vi Tessan och Lina (:    Sen kom Linnea, linneas mamma & valpen Ella. Linnea stannade och Linneas mamma åkte hem&ella också.

Tessan fick skritta fram, sen red jag, men jag har ju så ont i halsen så jag kunde inte konsentrera mig ;o Malin fick pröva och rida Kajsa ist. Det gick bra. Sen satt jag upp igen och då gick det mycket bättre. :]
Jag red lite över travbommar och hoppa lite på ett sockerbits hinder. Efter fick Linnea skritta av barbacka runt hagarna. :) <3

I LOVE YOU KEBNEKAJSA

// - Hannah&Kajsa


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul :) <3

Fin bild :D

2009-09-07 @ 07:00:53
URL: http://bloodyida.blogg.se/
Postat av: Fabbi

Jag tror Riggo är lite kär i Kajsa oxå! Snygg bild på Kajsa xD <3

2009-09-07 @ 16:31:47
URL: http://fabbii.blogg.se/
Postat av: Frida

Menar du att jag ska mejla lite bilder till dig XD? Helt okej men bilderna som jag tog första dagen får du på ett USB-minne XD.

2009-09-13 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0