Kajsa - Ensta

Kajsa är född i irland 1998, sen flyttade hon till danmark och 2003 kom hon till sverige. Hon stog på högvretens ridskola tills 2007 tror jag det var då högvretens sålde alla ponnyer och satsade på storhäst. Då kom hon till
ubrf - upplandsbro ryttarförening. Jag började sköta Kajsa Agusti -08. Jag började tävla Kajsa i hoppning och red henne minst en gång i veckan, oftast 2 - 3 ggr.
19 Agusti 2009 är en dag jag aldrig glömmer.
Jag blev häst ägare, och Kajsa blev min häst. Det var då allt fall på plats, jag och Kajsa, jag började bry mig i skolan, och jag kände att jag har nått att kämpa för - min häst Kajsa.
Nu har jag haft Kajsa i nästan 3 veckor?!
Skriver mer imorgon om jag hinner, hahahha.


// - Hannah & Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0