höhöhöhö, jag tycker mycket om....

...sms!  Hahahahah, jag tittar på mobilen hela tin' (när jag inte badar vilket jag gör typ 24/7). Men jag saknar nog mest alans sms. Jag fick en kommentar från honom och börja as garva, jag saknar också att kunna messa med nån rolig människa. ( typ alan och... typ madde? )
haha, alla tänker nog;
MEN HANNAH, TA OCH SKAFFA DIG ETT LIV!

ååh, förresten!
man kan ju köpa tex. reflexer med sitt namn på, eller nån nyckelring med sitt namn på. Men i sverige så stavas allt sånt; Hanna. Men i usa är det rätt så HA HA sweden! Mwohahahaha, jag är ond. nästan.


LOGGA IN PÅ MSN SÅ KAN VI WEBBA? eller bara CHATTA?
;p <3

// - Alla älskar Hannahs flummiga blogg inlägg som skrivs i usa? OFC.
Puss på er alla.

iloveyou




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker inte du ska skaffa dig ett liv om du redan har ett :]

Behöver din hjälp nån gång. På msn :]

2009-09-11 @ 15:26:49
URL: http://bloodyida.blogg.se/
Postat av: Alan

Kom igen ?? Hallå logga in på msn eller blogga lite tack?



A



P



A



MHV



ALAN :D

2009-09-14 @ 15:40:45
Postat av: Alan

Kom igen hallå??

2009-09-14 @ 20:21:15
URL: http://aalann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0